ici
Elastiqua per string (lou memé en nissart)

 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum du site de l'OGC Nice : Ogcnissa.com > Aqui si parla nissart


« Voir le sujet précédent | Voir le sujet suivant »  
Auteur Message
Féfé
Imbréiagon
Imbréiagon



Age: 64
Inscrit le: 16 Mai 2002
Messages: 10317
Localisation: DTC


MessagePosté le: 08 Juin 2003 08:10    Sujet du message: Elastiqua per string (lou memé en nissart) Répondre en citant

es ùn pouast qu" avii mes sus annonce , lou vi racunti en nissart.


L'aùtre giou, eri sus lou forum entrain de fa lou stassi, courra vei ariba la mieu fremma, li genouils esquissat, l'esquina plégada, e li oeuils hagarts.....
Mi reveri li dieu,
"E que t'ariba bibiche?, ti sies fadja soubré???????????????
Paùré stassi , mi respoundé mé la sieu vous suava, ia routé l'eslastiqua d'aù mieu string
Porcha petan, ia qu'à na ieu qué paù arriba de caoua incinda(ti juri)
Mi fa veire la caoua, vouai qué desastré,
Ieu sus lou cau qué faù???, tiri, poussi,mi fa veni la sudagna, l'aùtra qu'arrestava pa de crida, mi fas maù, ........n'avii plein li aliboffi...........
En mai d'acau commencia à senti lou brulaté, et vouai si pilhava feuqué.....
Iera li pelés mesclate me l'elastiqua, vi racunti pa lou tableaù
Tre houra qu'a durate aquéù cinema, vouai Mosseus ,dama, tre houra.
Paùre fefe, n'en poudilha plu......
Allé ni una ni doui, souani li poumpiers, ma va t'en li espliqua aù baoudou, qu'es per ùn string tu
L'autré coun aù bout d'aù fieù qué mi cresilha pa , mi respondé;
Ho oui, insulte moi , crache moi dessus, fait moi mal , je suis ta chose...........................
Viergé petan, (et l'aùtra qué cridava tougiou, ai la figua que mi brula), ho, plantéla ùn paù, aùdi pas cinqué mi dit l' aùtré arleri..........
Lou pompier era tougiou entrain de mi racunta la sieu vida;
Je ne porte que mes bottes en cuirs, et un moule bitte, ça t'exite vieille sal.....(la je precise pour ceux qui ne savent pas ce que c'est ,c'est un slip trs moulant et ça s'appele comme ça , oui m'sieur dames)
Ma es pas ver , van mi fa veni foualé (anen diré aquit ,qué m'en caù pa touplein )
Bref, doui houra ùn paù plu tardi(me li tre qu'ai essayat ieu fa cinqué), arriboun finalament a maioun.
La mieu fremma qu'era tougiou plegada, ti vé arriba ùn grand calamendran que li di ;
Mais redressez vous madame, sinon nous n'allons pas pouvoir travailler..............
Redressez vous, redressez vous, voudrii ben ti veiré tu, si mi metti drecha ai la moussa que va s"escarta (et vouai mé l'elastiqua) et va fa courenté d'aira me la bouca...........
La brava filha, pensa propi a touté
Merda, ai perdu lou fieu de la counversatioun............
HA vouai, li poumpier sount des gens sympatico, ma s'enmerdoun pa.
En trovat qu'una solutioun, d'esincarcerer, la chose du sting............
Vei que ti pilhou madame henfefe per lou coualé, la ti mettou à cavaù sus la taùla, et coummencoun a li rasa la castagna...........per darié 8)
Noun pas acot, noun pa acot, cridava, vouali pa que mi rasas es laité.......
Ma cherie alloun, sigué resounabla es per lou tieu ben.........
Bref arresti aquit, perché vi di pa li pouarcheria qu'a diché en ùn quart d'houra aquela brava fremma, ni sus la façoun rectala que poudihlou utilisa lou materiel li soldat du feu(hue aqueou lai pa faché espres)
à l'houra d'oun vi racunti acot, l'ai laissa souleta, a pilhat la scouba, e rammassa li vestigés , qué (furent ????) jadis de pelés pubien , touta en maugréen, dintre li sieu baffi(vouai, perché en mai d'acot li ven li moustas à n'aquela vielha ronça), ;
"Strassa de thailandais". Perché lou sclapa merda ven de n'avaù
Ieu , sieu à la pharmacia, per li compra de talc, perche es touta sgrafignada de la castagna.................viva
Ps. l'aùtre plastras de poumpier d'aù standard, mi laissa lou sieu numerot de telephonne, per , ma diché, ana lou corrigea perché era tres, tres vilaine............. ma d'aù bouan........ti juri
_________________
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur MSN Messenger
Caga blea
Menica per toujou
Menica per toujou



Age: 51
Inscrit le: 11 Juil 2002
Messages: 5624
Localisation: Nissa


MessagePosté le: 08 Juin 2003 10:04    Sujet du message: Répondre en citant

Malur... Paura frema ! A deugut passar "lo Martini"...

Mi ressovenii plus d'aquest'istòria !
Fa encara mai "épique" en niçard
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
pifpaf
Vielh Aigloun
Vielh Aigloun



Age: 38
Inscrit le: 27 Juin 2002
Messages: 7724
Localisation: NQN


MessagePosté le: 08 Juin 2003 11:33    Sujet du message: Répondre en citant

Ma que bella istoria ! E soubretout que pàura Henriette ! Perqué parles ben d'ela hein ?
Es ver que lo nissart rende tot acò mai "epique" couma di Caga blea !
_________________
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyer l'e-mail Visiter le site web du posteur Adresse AIM MSN Messenger
Féfé
Imbréiagon
Imbréiagon



Age: 64
Inscrit le: 16 Mai 2002
Messages: 10317
Localisation: DTC


MessagePosté le: 08 Juin 2003 19:40    Sujet du message: Répondre en citant

pifpaf a écrit:
Ma que bella istoria ! E soubretout que pàura Henriette ! Perqué parles ben d'ela hein ?
Es ver que lo nissart rende tot acò mai "epique" couma di Caga blea !

Epique, epiqua, sieu ieu, qué mi piqui ahura, pouadi plu tira un crepé, mi fa veni la testa d'aù bicou violeta
_________________
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur MSN Messenger
manja ceba
Aiglon
Aiglon



Age: 59
Inscrit le: 18 Juil 2002
Messages: 960
Localisation: li couòla de Nissa


MessagePosté le: 09 Juin 2003 18:14    Sujet du message: Répondre en citant

Féfé pareisse que per fà repoussà lu pel cau li metre de merda de paloump soubre,bessai qu'acò ajuderà la tieu frema...
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Féfé
Imbréiagon
Imbréiagon



Age: 64
Inscrit le: 16 Mai 2002
Messages: 10317
Localisation: DTC


MessagePosté le: 10 Juin 2003 16:52    Sujet du message: Répondre en citant

manja ceba a écrit:
Féfé pareisse que per fà repoussà lu pel cau li metre de merda de paloump soubre,bessai qu'acò ajuderà la tieu frema...

vouai????????????????? vouas diré
_________________
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur MSN Messenger
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum du site de l'OGC Nice : Ogcnissa.com > Aqui si parla nissart Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum
Actu Foot  | OM  | Actu PSG  | Coloriages 

© 1997 - 2024 Ogcnissa.com © - Crédits - Contact