ici
LV3 nissart

 
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum du site de l'OGC Nice : Ogcnissa.com > Aqui si parla nissart


« Voir le sujet précédent | Voir le sujet suivant »  
Auteur Message
Atletico
Aiglon
Aiglon



Age: 41
Inscrit le: 03 Déc 2001
Messages: 896



MessagePosté le: 27 Mai 2004 20:12    Sujet du message: LV3 nissart Répondre en citant

Y'a lv3 nissart en seconde à Maulnier?
_________________
Ray e Basta
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur MSN Messenger
Fidelità
Petit Ange
Petit Ange



Age: 38
Inscrit le: 11 Mai 2003
Messages: 1925
Localisation: voisine du Ray


MessagePosté le: 27 Mai 2004 22:16    Sujet du message: Répondre en citant

oui il me semble !
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyer l'e-mail MSN Messenger
jenny062002
Ogcnissa ladies
Ogcnissa ladies



Age: 39
Inscrit le: 27 Aoû 2003
Messages: 536
Localisation: Nice


MessagePosté le: 28 Mai 2004 19:42    Sujet du message: Répondre en citant

La lv3 se trouve à Thierry Maulnier et la lv2 à Estienne d'orves
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyer l'e-mail MSN Messenger
manja ceba
Aiglon
Aiglon



Age: 59
Inscrit le: 18 Juil 2002
Messages: 960
Localisation: li couòla de Nissa


MessagePosté le: 29 Mai 2004 17:05    Sujet du message: Répondre en citant

zou lu jouve aves lu mèsou de repilhà lou flambau!!!
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
pifpaf
Vielh Aigloun
Vielh Aigloun



Age: 38
Inscrit le: 27 Juin 2002
Messages: 7724
Localisation: NQN


MessagePosté le: 08 Juin 2004 00:13    Sujet du message: Répondre en citant

Parlant de LV3 nissart, ai una pichina souòre qu fa dou nissart à l'escola e a estudiat un ben bèu tèstou soubre... Pancho Gonzalez !
L'ai liejut e es Pancho qu parla...
Aloura voulevi saupre se es propi èu qu'a escrich stou tèstou ?
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyer l'e-mail Visiter le site web du posteur Adresse AIM MSN Messenger
Caga blea
Menica per toujou
Menica per toujou



Age: 51
Inscrit le: 11 Juil 2002
Messages: 5624
Localisation: Nissa


MessagePosté le: 08 Juin 2004 00:28    Sujet du message: Répondre en citant

Aquò m'estonaría pas !
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
manja ceba
Aiglon
Aiglon



Age: 59
Inscrit le: 18 Juil 2002
Messages: 960
Localisation: li couòla de Nissa


MessagePosté le: 08 Juin 2004 12:44    Sujet du message: Répondre en citant

finda iéu vist qué l'ai 'ja audit parlà Nissart à la televisioun!!
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Féfé
Imbréiagon
Imbréiagon



Age: 64
Inscrit le: 16 Mai 2002
Messages: 10317
Localisation: DTC


MessagePosté le: 15 Juin 2004 09:48    Sujet du message: Répondre en citant

es béssai plu nissart qé nautré
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Visiter le site web du posteur MSN Messenger
pifpaf
Vielh Aigloun
Vielh Aigloun



Age: 38
Inscrit le: 27 Juin 2002
Messages: 7724
Localisation: NQN


MessagePosté le: 28 Juin 2004 09:28    Sujet du message: Répondre en citant

Pancho Gonzalez a écrit:
Pancho noun es lou miéu pichin noum, mi souòni Cesar ma couma eri un jugaire poupulari, lu supourtaire de Nissa an vougut mi dounà una noumenaia. Per mi era afetuhous. La proumiera era Pepito, ma noun a marchat, aloura an trouvat Pancho perqué "Pancho Gonzalez" era un equatourian, lou proumié jugaire de tennis proufessiounal au mounde e après, tout lou mounde aquì mi sounava couma aco ma en Amèrica dòu Sud, au miéu e finda en la miéu familha degun mi sounava ensida... li si soun mes ben pus tardi.
Siéu naissut à Buenos-Aires en Argentina toutara fa un quart de sècoulou ! Ai toujou jugat au baloun, en Argentina toui lu pichoui juègon au baloun, en la miéu familha era parié : jugavan toui au baloun. Lu miéu fraire eron toui proufessiounal, aloura iéu couma èlu ai fach lou jugaire de baloun. Ai coumençat à 1? an, en Uruguai, pi m'en siéu tournat en Argentina per lou servici militari. Après lou miéu servici siéu revengut en Uruguai per jugà au Penarol de Montevidei, un "club" de nivèu moundial. Pi siéu anat au Brasiéu per arribà à Nissa à 24 an. Li era un fabricant de caussura : moussù Boghossian qu'avìa pourtat Amalfi, un dei pus fouòrt jugaire que Nissa a vist. Aquel'ome era un amic nouòstre qu m'a dich un jou : "Vouòs venì en França ?" e "Perqué noun ?" li ai respoundut. Aloura m'a fach venì aquì à Nissa, ma devìi anà au Racing Club de Parigi. Quoura siéu calat dau batèu; Amalfi era aquì à asperà e m'a demandat s'avìi ja firmat lou countrat per Parigi. Li ai dich que noun e que devìi en proumié faire una visita medicala. Amalfi m'a demandat d'asperà un pau e es anat parlà 'mé lou president. Li a dich qu'avìi jugat 'mé èu au Penarol e que devìi restà aquì... Cen qu'ai fach, vist que siéu jamai mountat jugà à Parigi... aco era lou 3 de Mai dòu 1951.
La miéu proumiera maioun era au boulivar Gambetta en lou quartié de la gara. Ahura estau prouch de l'aeroupouòrt à Carras, à la Califòrnia esatamen.
Quoura siéu arrivat, si jugava ja au Ray. Levat lou tìtoulou de 1951 perqué eri pas encara qualificat, ai tout gagnat 'mé Nissa : lou doublat dòu 1952, la coupa de 1954 e lu doui autre tìtoulou dòu 1956 e 1959. En 9 an aven gagnat 4 tìtoulou e 2 coupa, eravan li doui equipa li mai fouòrti de França embé Reims. E finda lou darrié troufèu eri aquì per lou gagnà en lou 1997 ma plus couma jugaire bensegur.
La miéu famouha bicicleta l’ai facha lou jou de la finala de coupa couòntra Marsilha en lou 1954. Eravan 2 à 1, jugavan à 10 perqué Mahjkoub era estat ferit, avìa pilhat un còu e en aquesta epoca noun si cambiavon lu jugaire, noun li eron de remplaçant. Lu marsilhes voulìon egalisà. Mancava 3à segounda per finì la partida e Scotti avìa vist que lou nouòstre gardian era avançat e avìa prouvà de lou loubàe quoura ai vist que lou baloun intrava : ai fach una bicicleta. Lou baloun a picat la transversala e pi es sourtit e aven gagnat la coupa couòntra Marsilha. Despì d’aquèu jou, cada que còu que vòu à Marsilha, lu marsilhes dihon que lou baloun era intrat… S’en rapelon encar’ahura… Iéu n’en sabir en. Avìi augut un bouòn reflès ‘stou jou e pensi qu’era pas intrat.
Après siéu anat à Nantes pi siéu revengut à Nissa per m’òucupà dei miéu pichoui, ai adestrat Nissa 5 an. Pi siéu intrat « au ministèri de la jouinessa e dei esport » que m’a mandat en Africa per m’òucupà dei jouve. Siéu revengut quoura Boïs a repilhat lou « club » en lou 1991.
Amalfi es lou jugaire que m’a lou mai marcat, avìa una maniera diferenta de veire lou juèc que lu frances. Semblava un magician, era propi espectaculari, li plasìa fà plesi au pùblicou.
Es aqui qu’ai emparat lou nissart da la miéu bella familha qu’es nissarda dau bouòn. Parli 5 o 6 lenga : lou pourtugues, l’italian, l’ingles. Mi plas parlà la lenga dòu pais doun siéu… capisses ! Quoura vau à Napoule, parli lou napouletan. A Nissa lou « kine » parlava toujou nissart ‘mé iéu. Mi plas finda la cultura nissarda : la couhina, soubretout la pissaladiera e li raiola e li bocha ai pas tròu lou temp ma quoura li juègui de cèou que li a n’en piqui ua… tiraire, pounchaire… fa pas ren fau tout iéu.
Au club siéu lou couhourdinatour, m’òucupi dei licença e de l’acuèlh dei jugaire, fau li desplaçamen…

Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé Envoyer l'e-mail Visiter le site web du posteur Adresse AIM MSN Messenger
manja ceba
Aiglon
Aiglon



Age: 59
Inscrit le: 18 Juil 2002
Messages: 960
Localisation: li couòla de Nissa


MessagePosté le: 28 Juin 2004 13:26    Sujet du message: Répondre en citant

mercì pif paf e issa pancho ...o avé cesar tamben!
Revenir en haut
Voir le profil de l'utilisateur Envoyer un message privé
Montrer les messages depuis:   
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum du site de l'OGC Nice : Ogcnissa.com > Aqui si parla nissart Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

 
Sauter vers:  
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum
Actu Foot  | OM  | Actu PSG  | Coloriages 

© 1997 - 2024 Ogcnissa.com © - Crédits - Contact